HA i markeds- og kulturanalyse

Præsentation af uddannelsen

HA MAK lærer dig at forstå omskiftelighed i markeder og forbrugeradfærd. Du lærer at identificere og forudse nye kulturelle mønstre og forbrugertrends – og udvikle virksomheders produkter og marketing, så virksomheden er på forkant med markedet og kundernes behov.

play

Vil du vide mere?

På cbs.dk kan du lære mere om uddannelsen:

  • Uddannelsens faglige indhold og opbygning
  • De særlige udfordringer på uddannelsen
  • Hvad du kan bruge uddannelsen til
  • Adgangskrav og information om optagelse
Læs mere på cbs.dk

Studerende på HA MAK

Hør hvad studerende på HA MAK har at sige om studievalget og hverdagen på studiet. Og kontakt dem med dine spørgsmål.

Måske du også kunne være interesseret i

Her kan du se de andre uddannelser, HA MAK særligt er fagligt beslægtet med – samt de uddannelser, andre ofte søger sammen med HA MAK.

View all programmes